Nowy planer słów kluczowych

No Comments
Widok nowego planera słów kluczowych z trendami wyszukiwania haseł kluczowych
Nowy planer słów kluczowych z trendami wyszukiwania

Dzisiaj w panelu Google Ads przywitało mnie powiadomienie o wdrożeniu nowego planera słów kluczowych, który obejmuje sugestie użytkowników. Poniżej nowości wprowadzone przez G.

10 wyjściowych słów kluczowych – które mają jeszcze bardziej usprawnić wyszukiwanie nowych sugestii od G.

Trendy słów kluczowych – połączyli wreszcie plener z Google Trends na co osobiście sam długo czekałem, teraz będzie można zobaczyć odrazu w planerze trendy dla danych słów kluczowych.

Pogrupowane propozycje – czyli porządki i segregowanie z możliwością tworzenia grupy reklam

Zapisz propozycję w istniejącej kampanii – umożliwia nam zapisywanie nowych propozycji słów kluczowych w utworzonych już kampaniach – bardzo fajny ficzer.

Sugerowany budżet – czyli G na podstawie CPC i prognozowanego kosztu zasugeruje nam budżet dzienny – też dobra opcja, której nie było a ułatwi nam wszystkim pracę.

Kolumna wartości konkurencji – czyli nowa kolumna z rankingiem konkurencyjności dla słów kluczowych – bardzo mnie to cieszy 🙂

Zobaczymy jak w praniu będzie się nam wszystkim sprawdzały nowe udogodnienia ale już teraz śmiało można powiedzieć, że idzie to w dobrym kierunku.

Stworzyłem i rozwijam Concept Apps. Pasjonuje mnie wszystko co jest związane z webdeveloperką, SEO i marketingiem. W branży działam od 10 lat. W wolnym czasie fotografuję, chodzę po górach i czytam beletrystykę.

O blogu

Blog to wypadkowa naszej pracy, pasji oraz zainteresowań. Luźna forma czasami nieco humorystyczna

Porozmawiajmy!

Wybierz temat, który Cię interesuje: Kampanie w Google Ads, Facebook, Linkedin, YouTube, działania SEO, WebDev?

Subskrybuj newsletter!

Ostatnio na blogu

Zobacz wszystkie

Napisz komentarz