Zmiany w zakupach Google: obowiązkowa informacja o kosztach dostawy

No Comments

Od 31 lipca 2019 w kampaniach zakupowych Google będzie trzeba podawać koszty dostawy. Wszystko oczywiście w trosce o Klienta. Obligatoryjne koszty dostawy w kampaniach PLA działały już wcześniej w innych krajach.

Po 31 lipca informacja o kosztach dostawy produktów będzie obowiązkowa dla reklamodawców, którzy jako kraj sprzedaży podali Austrię, Belgię, Kanadę, Irlandię lub właśnie Polskę (informację o kraju sprzedaż podaje się zawsze przy konfigurowaniu swojego konta Merchant Center, które jest niezbędne do prowadzenia kampanii produktowych). Po upływie tego terminu Google będzie sprawdzał na kontach reklamowane produkty – jeśli wśród podanych informacji zabraknie informacji o kosztach dostawy, produkty mogą zostać odrzucone, co w praktyce oznacza wstrzymanie kampanii Google Shopping i brak możliwości wyświetlania reklam w wyszukiwarce.

Stworzyłem i rozwijam Concept Apps. Pasjonuje mnie wszystko co jest związane z webdeveloperką, SEO i marketingiem. W branży działam od 10 lat. W wolnym czasie fotografuję, chodzę po górach i czytam beletrystykę.

O blogu

Blog to wypadkowa naszej pracy, pasji oraz zainteresowań. Luźna forma czasami nieco humorystyczna

Porozmawiajmy!

Wybierz temat, który Cię interesuje: Kampanie w Google Ads, Facebook, Linkedin, YouTube, działania SEO, WebDev?

Subskrybuj newsletter!

Ostatnio na blogu

Zobacz wszystkie

Napisz komentarz