
Kampanie reklamowe w Google Ads
Oferujemy kampanie w Sieci Wyszkiwania oraz w Sieci Reklamowej Google. Kampanie Pay Per Click: linki sponsorowane, kampanie: produktowe, kontekstowe, wideo oraz w Google Maps i Gmail.
Czym jest Google Ads?
Google Ads to system reklamowy, który działa w obrębie wyszukiwarki Google oraz portali partnerskich.
Dzięki Google Ads możesz zareklamować w wyszukiwarce Google swoją stronę www, numer telefonu, banery tekstowe i graficzne, produkty ze sklepu online oraz spoty wideo. Najbardziej ogólnym założeniem Google Ads jest wyświetlanie reklam dopasowanych do zainteresowań użytkownika. Częstotliwość i kolejność reklam ustalana jest w oparciu o aukcje reklam w czasie rzeczywistym (RTB - real-time bidding). Za każdym razem kiedy wpiszesz w Google "modne buty" w tle najpierw odbywa się aukcja reklam związanych z tą frazą a następnie wyświetlane są wyniki wyszukiwania z dopasowanymi reklamami. Najczęściej i najwyżej wyświetlane są reklamy firm, które ustawiły najwyższą stawkę za kliknięcie (CPC) a ich reklama jest najlepiej zoptymalizowana czyli ma najwyższy współczynnik jakości (QS).
64%
64% osób klika w reklamy Google Ads, gdy chce coś kupić online (źródło)
72%
72% firm IT wykorzystuje Google Ads do reklamy swoich produktów i usług
83%
83% dyrektorów marketingu planuje zwiększenie budżetu na reklamę w Google Ads w 2020 roku
98%
98% materiałów wideo w sieci pochodzi z platformy YouTube (źródło)
Sieć Wyszukiwania Google
Specyfikacja i rodzaje reklam w Sieci Wyszukiwania Google (Wyszukiwarka Google)
Sieć Wyszukiwania Google to oficjalne określenie wyszukiwarki Google dla reklamodawców. Możemy w niej wyświetlać: Linki sponsorowane oraz Kampanie produktowe w obu formach reklamy płacimy za kliknięcia. Jest to bardzo szybka i skuteczna metoda pojawienia się na samej górze wyników wyszukiwania. W przypadku pozycjonowania musimy czekać na efekty natomiast korzystając z linków sponsorowanych lub kampanii produktowej nasze reklamy pojawiają się natychmiast.
Rodzaje reklam
Linki sponsorowane czyli klasyczne reklamy tekstowe. Kampanie produktowe posiadają dodatkowo wyróżnienie zdjęciem i ceną.
Miejsce wyświetlania
Reklamy w Sieci Wyszukiwania Google czyli wyszukiwarce Google. Reklamy są umiejscowione nad wynikami wyszukiwarki oraz pod nimi.
Metoda kierowania
Na słowa kluczowe, które wpisują potencjalni Klienci w Google z możliwością kierowania na wybraną lokalizację, wiek, płeć, język.
Modele rozliczeń
W linkach sponsorowanych mamy dwa modele rozliczeń: CPC czyli koszt za kliknięcie lub CPM koszt za tysiąc wyświetleń reklamy.
Sieć Reklamowa Google
Specyfikacja i rodzaje reklam w Sieci Reklamowej Google (Portale partnerskie)
Sieć Reklamowa Google to określenie odnoszące się do portali współpracujących z Google i wyświetlających jego reklamy. Należą do niej sztandarowe portale Google czyli YouTube oraz Google Maps oraz absolutna większość prywatnych portali z całego świata. Praktycznie każdy duży, średni a nawet mały portal wyświetla reklamy Google (zarabiając na tym). W Polsce do Sieci Reklamowej Google należy, Onet, WP, Gazeta, Money, Interia, Plotek, Pomponik i setki innych. Wszystkie te portale korzystają z Google AdSense czyli programu partnerskiego Google dla wydawców stron internetowych, który umożliwia wyświetlanie reklam od Google i zarabianie na tym. Wszystkie portale które podepną się pod Google AdSense zasilają swoją obecnością Sieć Reklamową Google - do której ty możesz kierować swoje reklamy.
Rodzaje reklam
Banery tekstowe lub HTML5, GIF,JPG. Reklamy wideo: InStream w filmach, InDisplay jako miniaturka. Reklamy graficzno tekstowe w mapach i Gmailu. Reklamy produktowe.
Miejsce wyświetlania
Kontekstowo: w treści portali partnerskich Google czyli największych portali jak: onet.pl, wp.pl, interia.pl, gazeta.pl, fakt.pl, money.pl. Oraz: Youtube, Gmail, Google Maps.
Metoda kierowania
Na słowa kluczowe, tematykę stron, zainteresowania - tutaj Google sam dobiera portale. Na miejsca docelowe, remarketing - tutaj sami definiujemy portale internetowe i odbiorców.
Modele rozliczeń
CPC czyli koszt kliknięcia w reklamę. Kolejnym modele rozliczeń jest CPM czyli koszt za 1000 wyświetleń reklamy. CPV czyli koszt za obejrzenie reklkamy wideo.
Nasze Realizacje
Zobacz więcej
Zapytaj o reklamę w Google Ads!
Tworzymy, prowadzimy i optymalizujemy kampanie reklamowe w Google Ads. Masz pytania? Napisz do nas!
Remarketing a może kampania produktowa? Porozmawiajmy o Google Ads by wybrać najlepszą formę reklamy dla Ciebie!
Referencje
Zobacz więcej

