Pozycjonowanie stron internetowych | Concept Apps - Warszawa

Pozycjonowanie stron internetowych

Pozycjonowanie zgodne z wytycznymi Google. Szczegółowa optymalizacja strony, content marketing oraz system monitoringu pozycji.

Jak współpracujemy z Klientami?

Podstawą naszej współpracy jest zadowolenie naszych Klientów z usługi pozycjonowania.

Współpracę opieramy na umowie z 1 miesięcznym wypowiedzeniem. Oznacza to, że każdy nasz Klient jest w bardzo komfortowej sytuacji. Jako wykonawcy musimy pokazać realne efekty naszych działań aby Klient chciał co miesiąc dalej z nami współpracować. Dlatego nie obiecujemy "złotych gór" tylko mówimy realnie jak wygląda konkurencja, jakie nakłady środków trzeba przeznaczyć aby zbliżyć się do wybranego konkurenta i jak szybko można to osiągnąć.

Analiza i wycena

▫  spotkanie z Klientem
▫  analiza strony www
▫  badanie konkurencji
▫  przedstawienie wyceny

Umowa i ustalenia

▫  um. na czas nieokreślony
▫  frazy kluczowe w umowie
▫  miesięczne wypowiedzenie
▫  rozliczenie abonamentowe

Pozycjonowanie

▫  optymalizacja strony www
▫  diagnostyka + link building
▫  podtrzymanie efektów
▫  raporty i stały kontakt

Kolejność stron w Google to nie przypadek

Badanie firmy Borrell Associates pokazuje, że w 2018 roku firmy wydały 72 miliardy dolarów na SEO, a w 2020 r. będzie to 80 miliardów (Forbes). Kolejne badanie przeprowadzone na 357 marketerach wykazało, że ponad 90% z nich planuje zwiększyć swoje budżety SEO lub utrzymać je na takim samym poziomie (Search Engine Land). Kolejność stron w wyszukiwarce Google nie jest przypadkowa, a w każdej branży firmy pozycjonują swoje strony. Dla rozpoczynających przygodę z obecnością w internecie może to być duże zaskoczenie, że tyle firm inwestuje pokaźne środki w SEO - to jednak pokazuje jak skuteczną reklamą jest pozycjonowanie.

70%

przewiduje się, że do 2020 r. firmy wydadzą 80 mld $ na usługi SEO (źródło)

90%

marketerów planuje zwiększyć swoje budżety SEO lub utrzymać je na tym samym poziomie(źródło)

21%

marketerów planuje zwiększyć swoje budżety SEO lub utrzymać je na tym samym poziomie(źródło)

90%

marketerów planuje zwiększyć swoje budżety SEO lub utrzymać je na tym samym poziomie(źródło)

Jak pozycjonujemy strony?

Analiza marki i konkurencji

Poznajemy Państwa usługi i produkty. Analizujemy konkurencję w wyszukiwarce Google. Wybieramy najbardziej trafne słowa kluczowe. Formułujemy wstępne wnioski i zalecenia.

Optymalizacja SEO

Wdrażamy optymalizację wg. zaleceń Audytu. Eksponujemy słowa kluczowe, poprawiamy semantykę kodu, kanoniczność i przyjazność URL

Budowanie pozycji

Pozyskujemy dla Państwa linki ze stron o wysokim autorytecie w Google: blogi, vortale, fora, social media. Dzięki temu pozycjonowanie jest bezpieczne i efektywne.

Audyt SEO

Analizujemy budowę strony (Audyt On-Site) następnie przeprowadzamy Audyt Off-Site i tworzymy raport. Kolejnym krokiem jest instalacja Search Console oraz Google Analytics. 

Content Marketing

Analizujemy content na stronie pod kątem unikalności, dopasowania tematycznego i objętości. Redagujemy i dodajemy wysokiej jakości artykuły tematyczne.

Utrzymanie efektów

Dostarczamy szczegółowy raport SEO z wykazem pozycji a także dane o Twoim ruchu, najważniejsze słowa kluczowe i pełne wyjaśnienie Twojej aktywności w wyszukiwarkach.

Audyt SEO On-Site i Off-site

Audyt SEO On-Site analizujemy stronę pod kątem optymalizacji dla wyszukiwarek. Jeżeli w procesie tworzenia strony web developer nie uwzględniał jakiejkolwiek optymalizacji pod wyszukiwarkę to wynik takiego audytu może być dużym zaskoczeniem dla właściciela strony. Nieraz okazuje się, że stronę trzeba gruntownie przebudować. Powszechnym błędem jest skupianie uwagi tylko na wizualnym aspekcie strony.
Audyt SEO Off-Site sprawdzamy indeks historyczny twojej domeny, analizujemy przyrosty back linków oraz ich jakość, to samo robimy ze stronami twojej konkurencji aby dowiedzieć się jak intensywne działania prowadzą firmy które chciałbyś dogonić w wyszukiwarce - dopiero po analizie tych wszystkich informacji jesteśmy w stanie przedstawić wycenę pozycjonowania.

Budowanie pozycji strony

Cały czas pozyskujemy linki  z różnych portali, for internetowych, systemów komentarzy, grup dyskusyjnych, oraz własnych stron zapleczowych i blogów. Hiperłącza ze stron o wysokim autorytecie w Google pozwalają nam bezpieczne i efektywnie pozycjonować strony internetowe w Google PL, DE, CO.UK oraz utrzymywać pozycje strony w wyszukiwarce Google.

Instalujemy Search Console oraz Google Analytics

Search Console czyli dawny Webmaster Tools (Narzędzia dla webmasterów) jest to absolutnie podstawowe narzędzie diagnostyczne dla stron www, które instalujemy na samym początku współpracy. Drugim narzędziem jakie instalujemy do twojej strony jest Google Analytics, dzięki niemu otrzymujemy bardzo dokładne statystyki, które umożliwiają sprawdzenie jak zwiększył się ruch na stronie po działaniach SEO.

Monitoring i raporty z pozycjonowania

Każdy nasz Klient otrzymuje dostęp do monitoringu pozycjonowanej strony a raz w miesiącu raport z pełnym zestawieniem pozycji z ostatnich 30 dni. Dzięki monitoringowi pozycjonowanych fraz dokładnie widać jak zmieniają się pozycje strony w Google.

Najczęściej zadawane pytania

Ile kosztuje pozycjonowanie strony?

Do przedstawienia wyceny pozycjonowania potrzebujemy adresu URL strony i fraz pod którymi ma być pozycjonowana. Z tymi informacjami przystępujemy do analizy a następnie przedstawiamy wycenę pozycjonowania. Jeżeli ktoś podaje wycenę  bez analizy (znajomości strony, fraz, konkurencji, rozmowy z Klientem) to można również rzucić kośćmi i ustalić samemu koszt, na jedno wyjdzie.

Ile muszę czekać na efekty pozycjonowania?

Jeżeli to nowa strona, to najpierw trzeba podpiąć narzędzia diagnostyczne, zrobić mapę witryny, zgłosić ją do indeksu itd. Jest kilka czynników które wpływają na czas pozycjonowania. Pierwszy to jakość strony www, optymalizacja oraz konkurencja w Google. Oczywiście budżet też ma na to wpływ. Proste frazy będą wzrastały już w pierwszym miesiącu, dla bardzo trudnych i konkurencyjnych fraz potrzeba kilku miesięcy.

Od czego zależą efekty pozycjonowania?

Efekty pozycjonowania zależą od wielu czynników: przygotowania strony do pozycjonowanie, konkurencji w Google, budżetu przeznaczanego na pozycjonowanie i oczywiście jakości świadczonej usługi SEO. Jeżeli szukasz oszczędności, szukaj średnich lub mikro agencji z doświadczeniem.

Jeśli "wskoczę" na 5 miejsce to na nim pozostanę?

W wyszukiwarce Google działa bardzo dużo różnych algorytmów, niektóre z nich działają w czasie rzeczywistym co oznacza, że wpływają nieustannie na ranking stron. Duża dynamika rozwoju samej wyszukiwarki oraz charakter jej działania mówią nam, że pozycje mogą się wahać, jednego dnia może być to pozycja 3 następnego 7 i kolejnego 3 pozycja - jest to normalne.

Czy pozycjonowanie "za efekt" jest dobre?

Przez wiele lat naszej pracy nie słyszeliśmy aby jakakolwiek poważna firma oferująca realne efekty pozycjonowania rozliczała się w modelu "za efekt". Pozycjonowanie za efekt zawsze nam się kojarzy z anegdotą w której przychodzi pacjent do lekarza i mówi "zapłacę za efekty czyli jak wyzdrowieje" tak wygląda z naszej strony "pozycjonowanie za efekt".

Czy mogę samodzielnie pozycjonować stronę?

Jeżeli nie zajmujesz się pozycjonowaniem na co dzień, to efektywniej, taniej będzie podpisać umowę z firmą SEO i rozliczać ją z efektów.  Podobnie wygląda sytuacja z naprawą samochodu, budową domu itd. dobry specjalista zrobi to dobrze, solidnie i w normalnej cenie. Podczas współpracy podpowiadamy jak dodatkowo wzmocnić działania, niedoceniana jest rola pisania wartościowych artykułów na stronę.

Nasze realizacje

Zobacz więcej

Zapytaj o pozycjonowanie

Na podstawie przesłanych informacji będziemy mogli przedstawić wycenę pozycjonowania.

Pozycjonujemy zgodnie z wytycznymi Google. Efekty widoczne są już w pierwszym miesiącu pozycjonowania.

Referencje

Zobacz więcej