Kampanie Remarketingowe
Reklamy skierowane do osób które odwiedziły już twoją stronę lub korzystały z twojej aplikacji mobilnej. Wykorzystaj potencjał reklamy typu display oraz remarketingu dynamicznego!
Jak działa remarketing?
Głównym założeniem remarketingu jest dotarcie do użytkowników którzy już odwiedzili naszą stronę. Warunkiem koniecznym do uruchomienia kampanii jest utworzenie listy remarketingowej w Google Ads i umieszczenie tagu remarketingowego w kodzie naszej strony, będzie on zapisywał użytkowników do listy a następnie wyświetlał im na różnych portalach internetowych przygotowane przez nas reklamy.
Gdzie wyświetlane są reklamy?
We use complex content gathering tools that allow visualizing content in terms of site architecture, to which we’ll make changes within your team before it goes live. Also, you have access to a secured staging or testing environment of your site which is hosted on our servers during the process of your creation.
Remarketing dla producenta mebli w Krakowie
(przykład jak działa reklama)
1. Internauta szuka mebli
Internauta z Krakowa wpisuje w Google "meble na wymiar Kraków" trafia na naszą stronę, przegląda ofertę i opuszcza ją (kod remarketingowy umieszcozny w kodzie strony zapamiętuje tego użytkownika np. na 30 dni)
2. Opuszcza naszą stronę
Następnie odwiedza Wp.pl żeby przeczytać wiadomości. W treści czytanego artykułu zostanie mu wyświetlony baner graficzny o zaplanowanej przez nas treści - zdjęcie mebli z napisem "Meble na wymiar Kraków".
3. Reakcja na reklamę
Użytkownik może kliknąć w baner i wrócić na stronę z ofertą naszych mebli lub obejrzeć baner i utrwalić sobie markę firmy. Co ważne płacimy tylko za kliknięcie w baner, wyświetlenia naszych banerów są darmowe
4. Efekt śledzenia
Każdy użytkownik, który odwiedzi naszą stronę z meblami kuchennymi będzie widział na większości portali nasze banery. Okres "śledzenia" - ważności listy remarketingowej to 30 dni. Można ustawić więcej np. 90 dni.
Kontrola nad kampanią remarketingową
Spotkania i telefon
Zachęcamy do cyklicznych spotkań, osobiście przedstawiamy raporty miesięczne z przeprowadzonych kampanii. Analizujemy i reagujemy na czynniki zewnętrzne: konkurencja, zmiany w Google
Bezpośrednio w Google Ads
Kampanię prowadzimy z poziomu naszego konta menedżerskiego. Kampanię możesz przeglądać z poziomu swojego osobistego konta Google Ads.
Comiesięczny raport
Co miesiąc przesyłamy raport, który zawiera: ilość wyświetleń i kliknięć oraz łączny koszt kampanii i średni koszt kliknięcia. Dodatkowo ujęte są: wynik jakości i klikalności CTR oraz procentowy podział kliknięć wg. urządzeń.
25
E-commerce solutions
12
Websites for TOP 500 companies
17
Complex intranets for corporations
97
Popular Facebook applications
74
E-mail marketing strategies
36
Experienced Web Development Ninjas
Realizacje stron
Zobacz więcejZapytaj o Remarketing!
Remarketing to ogromny potencjał. Napisz do nas a pomożemy Ci w dotarciu do klientów którzy już odwiedzili twoją stronę.
Podczas współpracy chętnie doradzamy i dzielimy się naszym doświadczeniem. Wiemy jak powinna wyglądać nowoczesna strona internetowa w 2019 roku.