Concept Apps

Linki sponsorowane

Tworzymy, prowadzimy i optymalizujemy kampanie linków sponsorowanych w sieci wyszukiwania z rozszerzeniem na sieć reklamową Google. Stosujemy Callout Extensions czyli ulepszanie reklam za pomocą rozszerzeń i objaśnień oraz  wykluczenia fraz i miejsc. Optymalizujemy kampanie pod kątem wyniku jakości. Analizujemy ruch z kampanii i optymalizujemy stawki.  

☚ Linki sponsorowane w wyszukiwarce Google

AdWords funkcjonuje od 2000 roku czyli ponad 15 lat, rozpoczynał swoją działalność właśnie od linków sposnorowanych. Jest to najstarsza i najpopularniesza forma reklamy w Internecie. W odróżnieniu od klasycznego pozycjonowania, linki sponsorowane pozwalają bardzo szybko zaistnieć w wyszukiwarce.

Dbamy o współczynnik jakości: po lewej stronie widzimy linki sponsorowane trzech różnych gabinetów stomatologiczych dla frazy "łódź stomatolog". Pierwszy wynik od góry pozbawiony jest ulepszeń, prezentuje tylko tytuł, opis i adres strony dislike kolejne dwa gabinety posiadają ulepszenia: linki, adres firmy, email i numer telefonu - takie reklamy mają wyższy współczynnik jakości (Qs) a ich konkurencyjność jest dużo wyższa przy niższym koszcie za kliknięcie (CPC).

Harmonogram i dopasowanie kampanii

(oszczędna i skuteczna kampania w AdWords)

Harmonogram

Analizujemy w jakich dniach i godzinach kampania wzbudza największe zainteresowanie. Dobieramy najbardziej efektywną i oszczedną strategię dla kampanii. Możemy np. zwiększać stawki w określonych godzinach lub wykluczać emisję linków w wybranych dniach.

Dopasowanie do urządzeń

Analizujemy kampanię pod względem urządzeń użytkowników. Możemy kierować kampanię na wszystkie urządzenia lub tylko na mobilne. Jeżeli strona nie jest przystosowana do urządzeń mobilnych możemy wykluczyć emisję linków w smartfonach. 

Ulepszenia i wykluczenia

Stosujemy Callout Extensions czyli ulepszanie reklam za pomocą rozszerzeń i objaśnień. Są to dodatkowe opisy, adres firmy, numer telefonu, adres email, dodatkowe linki. Wykorzystujemy wykluczenia fraz i miejsc emisji oraz zawężenia demograficzne. 

Zwrot z inwestycji w reklamę

Dla dużych sklepów internetowych prowadzimy kampanie z uwzględnieniem wskaźników zwrotu inwestycji oraz rentowności sprzedaży (ROI, ROAS). Dzięki nam obniżysz koszty i dowiesz się ile realnie zyskujesz na reklamie.

Kontrola nad Linkami Sponsorowanymi

(spotkania, panel adwords, raporty)

Spotkania i kontakt telefoniczny

Zachęcamy do cyklicznych spotkań, osobiście przedstawiamy raporty miesięczne z realizowanych kampanii. Reagujemy na czynniki zewnętrzne: konkurencja, zmiany w AdWords.

Bezpośrednio w AdWords

Kampanię prowadzimy z poziomu naszego konta menedżerskiego. Natomiast Państwo posiadacie pełen dostęp do swojego osobistego konta AdWords, w którym na bieżąco można obserwować kampanie.

Miesięczny raport skuteczności

Co miesiąc przesyłamy raport, który zawiera: ilość wyświetleń i kliknięć oraz łączny koszt kampanii i średni koszt kliknięcia. Dodatkowo ujęte są: wynik jakości i klikalności CTR oraz procentowy podział kliknięc wg. urządzeń.


ADRES
Concept Apps
01-315, Warszawa
gen. Meriana C. Coopera
Budynek  6A/39


KONTAKT

email: biuro@conceptapps.pl
tel. 22 299 07 73
kom. 500 702 709
kom. 500 797 171


OFERTA

  • Pozycjonowanie
  • Kampanie AdWords
  • Strony i aplikacje webowe
  • Inbound Marketing