Concept Apps

Kampanie w AdWords

Tworzymy i prowadzimy kampanie w Sieci Wyszkiwania oraz w Sieci Reklamowej Google. Kampanie Pay Per Clik: linki sponsorowane, produktowe, kontekstowe graficzne,  wideo oraz w Google Maps i Gmail. Optymalizujemy stawki CPC, ROI. Stosujemy Callout Extensions czyli ulepszanie reklam za pomocą rozszerzeń i objaśnień oraz  wykluczenia fraz i miejsc.

Sieć Wyszukiwania Google

(wyszukiwarka Google)

Rodzaje reklam 

Linki sponsorowane czyli klasyczne reklamy tekstowe. Kampanie produktowe posiadają dodatkowo wyróżnienie zdjęciem i ceną. 

Miejsce wyświetlania

Reklamy wyświetlane są w Sieci Wyszukiwania Google czyli wyszukiwarce Google. Reklamy umiejscowione są nad wynikami wyszukiwarki oraz pod nimi. 

Metoda kierowania

Na słowa kluczowe, które wpisują potencjalni Klienci w Google z możliwością kierowania na wybraną lokalizację, wiek, płeć, język.

Modele rozliczeń

W linkach sponsorowanych mamy dwa modele rozliczeń: CPC czyli koszt za kliknięcie lub CPM koszt za tysiąc wyświetleń reklamy. 

Linki sponsorowane

Linki sponsorowanie czyli tekstowa reklama w wyszukiwarce Google. Skuteczny sposób na pozyskanie klientów. Zaawansowane targetowanie i harmonogram emisji reklam.

Kampanie produktowe

Od 2013 roku w wyszukiwarce Google nad wynikami organicznymi i linkami sponsorowanymi możemy reklamować produkty z obrazkiem, opisem i ceną.

Sieć Reklamowa Google

 (tkzw. GDN - Google Display Network)

Rodzaje reklam

Banery w formie tekstowej lub  HTML5, GIF,JPG. Reklamy wideo: InStream w filmach, InDisplay jako miniaturka. Reklamy graficzno tekstowe w mapach i poczcie Google.

Miejsce wyświetlania

Kontekstowo: w treści portali partnerskich Google czyli największych portali jak: onet.pl, wp.pl, interia.pl, gazeta.pl, fakt.pl, money.pl. Oraz: Youtube, Gmail, Google Maps.

Metoda kierowania

Na słowa kluczowe, tematykę stron, zainteresowania - tutaj Google sam dobiera portale. Na miejsca docelowe, remarketing - tutaj sami definiujemy portale internetowe i odbiorców.

Modele rozliczeń

CPC czyli koszt kliknięcia w reklamę. Kolejnym modele rozliczeń jest CPM czyli koszt za 1000 wyświetleń reklamy. CPV czyli koszt za obejrzenie reklkamy wideo. 

Reklamy kontekstowe, behawioralne

Reklama banerowa w portalach: onet, wp, interia, money, gazeta i wielu innych. Do wyboru kierowanie behawioralne, na tematykę stron, słowa kluczowe, wybrane adresy www.

Reklamy remarketingowe

Reklama banerowa graficzna lub tekstowa skierowana do klientów, którzy odwiedził naszą stronę, kanał youtube lub aplikację mobilną. 

Reklamy wideo Google TrueView

Reklamy emitowane są przed materiałem wideo. Miejsce reklamy to Youtube oraz portale Sieci Reklamowej Google: onet, wp, interia, money i wiele innych.  

Reklamy w Google Maps

Reklamy wyświetlane są w pierwszej kolejności w wynikach Google Maps, dodatkowo wyróżonione są na mapie w postaci żółtego znacznika. 

Reklamy w poczcie Gmail

Reklamy skierowane bezpośrednio do skrzynek pocztowych Gmaila. Mogą zawierać informację tekstową graficzną oraz wideo. Rozliczenie tylko za kliknięte wiadomości.


ADRES
Concept Apps
01-315, Warszawa
gen. Meriana C. Coopera
Budynek  6A/39


KONTAKT

email: biuro@conceptapps.pl
tel. 22 299 07 73
kom. 500 702 709
kom. 500 797 171


OFERTA

  • Pozycjonowanie
  • Kampanie AdWords
  • Strony i aplikacje webowe
  • Inbound Marketing